.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين برنامه اصولگرايان در مجلس هشتم

اسدالله بادامچيان گفت: اولين برنامه اصولگرايان در مجلس هشتم حفظ اتحاد است.

اسدالله بادامچيان قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامي در جمع اعضاي اين تشكل گفت: اين انتخابات از نظر ايران و استكبار جهاني بسيار مهم و سرنوشت‌ساز بود لذا آمريكا و انگليس و اتحاديه اروپا و حتي جوزف ليبرمن صهيونيست از همه اصلاح‌طلبان حمايت كردند.

عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي گفت: بوش در حمايت از اصلاح طلبان صراحت داشت تا اصولگرايان اكثريت را به دست نياورند و مجلس هشتم از عناصر ضعيف و سازشكار تشكيل گردد كه اگر اين موضوع تحقق يافته بود، آنها تحريمهاي اقتصادي و فشارهاي سياسي و فشارهايي بر دانش هسته‌اي را بر ايران تشديد مي‌كردند.

وي با اشاره به اينكه همانطور كه در اولين واكنش كيسينجر و 4 وزير خارجه سابق با نفوذ آمريكا به ضرورت مذاكره با ايران تأكيد كردند، گفت: بوش اعلام كرد كه هيچ برنامه‌اي براي حمله به ايران ندارد.

بادامچيان افزود: از نظر نظام جمهوري اسلامي نيز مجلس هشتم به فرموده رهبر موقعيت ويژه‌اي داشت، زيرا اين مجلس از اهميت خاصي مثل مجلس اول برخوردار است، زيرا بايد امور نظام و كشور و مشكلات را بطور اساسي و جامع تدبير نمايد.

عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان افزود: بحمدالله انتخابات مجلس هشتم بخوبي انجام شد و از 209 نماينده‌اي كه در دوره اول انتخاب شده‌اند بالاي 150 نفر از اصولگرايان هستند.
وي ادامه داد: البته هنوز مرحله دوم انتخابات باقي است و 81 نماينده ديگر بايد انتخاب شوند، اين تعداد نزديك به 3/1 نمايندگان هستند و مي‌توانند نقش مثبت يا نقش كارشكني در مجلس هشتم داشته باشند.

وي تأكيد كرد: ملت نيز در اين مرحله دوم بويژه متدينين بايد كار را تمام شده ندانند و پرشور در انتخابات شركت كنند و به اصولگرايان رأي دهند تا مجلس هشتم با جمعي متحد و هماهنگ بتواند تدبير اساسي و رفع مشكلات را با اقتدار داشته باشد.

بادامچيان گفت: استكبار نيز هنوز نااميد نشده است لذا بوش در پيام نوروزي و تام‌كيسي معاون وزارت خارجه آمريكا از اصلاح‌طلبان حمايت جدي كردند و بوش به صراحت گفت ما در ايران از اصلاح‌طلبان حمايت مي‌كنيم و اصلاح‌طلبان دوست بهتر از جرج‌بوش ندارند، اين گرچه از حماقت بوش است و تأثيرات منفي براي اصلاح‌طلبان دارد ولي بوش چاره‌اي ندارد جز اينكه به هر دري بزند تا اكثريت اصولگرايان در مجلس هشتم دچار مشكل ناهماهنگي شود.

نماينده مردم در مجلس هشتم شوراي اسلامي گفت: مجلس هشتم بايد بتواند نوآوري منجر به شكوفايي در همه زمينه‌هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي، اجتماعي و... داشته باشد و در هر نوآوري نتيجه را نيز در نظر داشته كه بايد شكوفايي آور باشد.

وي ادامه داد: ‌در مجلس هشتم اولين برنامه حفظ اتحاد ولو در قالب يك چند ضلعي در درون اصولگرايان است و بعد تعامل با همه ديدگاه‌ها تا بجاي اصطحكاك نيروها، همه نمايندگان در طراحي برنامه‌ها اساسي، راهگشا و نوآورانه با هم كار كنند.

بادامچيان تصريح كرد: برنامه ديگر وحدت بين سه قوه و قواي ديگر و هماهنگي بيشتر در سايه سار ولايت است.

وي با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌‌ها اصولگرايان در مجلس هشتم گفت: اول طرح‌هاي جامع و اصولي كه مشكلات و نوآوري را با ديد همه جانبه و نگاه جامع حل نمايد و دوم طرح‌هاي مقطعي كه نياز روز هستند و سوم طرح‌هاي ضربتي در مواردي كه ضروري است.

بادامچيان در پايان سخنان خود از همه دلسوزان و دست‌اندركاران اقتصاد دعوت كرد با مجلس و نمايندگان منتخب خود همفكري و همكاري داشته باشند و نيز در جهت اجراي اين طرح‌ها از نمايندگان پشتيباني مردمي بنمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیکار 27 فروردين 1387
اشتغال چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.